My Blog List

suke ke?? :)

Monday, February 20, 2012

terima kasih pakcik..

rasanya tak leh tdo kot malam ni..
pedih.sangat menusuk kalbu..teguran pakcik tdi sangat2 menikam-nikam hati aku.
hina.itu sahaja gambaran yang boleh aku katakan..
tapi apakan daya,aku hanya manusia,bukan malaikat..punyai hati,punya perasaan..masakan tidak akan terasa jika dihina di khalayak ramai sedemikian rupa??oh tidak..aku bukan salahkan pakcik,aku salahkan diri sendiri..mungkin salah diri.agaknya..~~
pakcik,terima kasih..sbb bagi teguran sebegitu..bagi saya,bukan begitu caranya untuk menegur..itu menghina nama nya..sbb pakcik,maruah saya, jatuh menjunam jauh ke lubuk mana entahnya..tapi,xpelah pakcik.sy relakan,jika itu kebaikan yang saya akan terima.
ya,saya memang masih budak,masih remaja.tak tahu apa-apa.pakcik sudah tua.tapi adakah pakcik sempurna segalanya..?em bayangkan jika anak pakcik yang menggantikan saya ketika itu..apakah perasaan pakcik?
tak apa la pakcik,mungkin hari ini sudah tertulis saya akan dihina di cerca sebegitu..terima kasih atas teguran itu..tp jujur,kata- kata pakcik sangat berbisa. rasanya masih lekat bisanya di hati ni.sukar betul nk ubatinya..

apapun..TERIMA KASIH atas hinaan itu..alhamdulillah..~~