My Blog List

suke ke?? :)

Tuesday, February 28, 2012

hari CPM DNM TM JRC..terbaik..luv u all..

nk post gmba jer..boleh??
ni saya punya mama n papa kat ofis  :)
tggu vip datang..akak baju hijau tu kak dell.bos saya..
pergh,,,bahagia sangat-sangat
nilah dia pemenang pakaian terbaik dan dapat cabutan bertuah.no 57 bertuah aku.mmg bertuah la aku hri tu..haah
hadiah yg sangat2 bermakna bagi aku.tak pernah tggl.slalu ada dalam beg.peneman sepi,
ni meja aku kat ofis.baru lpas kemas la tu.tp still serabai kan..haha
ni dia AGM kami ;tuan haji ramlan
hensem la abg baju putih tu.tpi sayang,dah berpunya :(




abg2 hensem yg suka sgt sakat aku nga si baju itam tu,tpi xpe aku relakan.hahaha..
che aziz punya dlsr.bukan aku.hihi
abg2 ni nak sgt bergambar ngan aku..haha..perasan jap.
ada lagi yg blum siap,so bertungkus lumus kami siapkan walaupun dah mekap lawa2..hihi

No comments: