My Blog List

suke ke?? :)

Friday, February 3, 2012

haihaiahaihahaiiiiiiiiiiiii...


ohyeah sume..mulai dari hari ini,
aku tekad
tekad sgt2..
nk stat menulis smula..
ntahlah,sejak mula jadi warga key el ni,aku ase cam banyak sangat benda aku nk citer kt korang wei..sungguh!xtipu la..
tp kan,mslah die.aku bukanye pndai sgt bab2 menulis apatah lgi bijak berkata-kata.cewah~..haha.aku hanya insan biasa yg sgt2 memerlukan teguran2 org sekeliling wei.adui feeling plak.kui3 .:p~~
so, kalo korang penah sentap ngan aku masa waktu dulu ke,atau sentap ngan aku sekrang ini ke,
janganlah pendam2,korang sembur je aku,
eh jgn sembur ngan pili bomba lak,sakit wei,
maksud aku,kita face 2 face la..bincangkan apa yg x kena an.aku cuma manusia biasa.sangat2 xbisa menghindari drp melakukan kesalahan..
aku ok je kalo korang tgur baik,yg aku x ok,korang tarik muka n blah gitu je.so aku pon blah gak la kan.bukan apa,aku xnak cari pasal nti..nti xde psl meletup bom plak kan.x ke naye??haha..
okeyh,stkt tu je la aku membebel tuk saat n ketika ni..ok papaiiiuuuu..<3

macam biasa,kali ni aku ada gak kata-kata semngat tuk korang.
jadikan hari ini lebih baik dpd semalam
kerana..
kita manusia biasa
tidak lepas dpd melakukan kesilapan
tapi
apa-apapun
kita tetap hamba ALLAH yg satu
yang mempunyai kelebihan masing2
kerana setiap nyawa membawa perbezaan ke atas dunia ini
jadi,kita semua adalah istimewa .bersyukurlah.
wassalam.
peace no war....:)











No comments: