My Blog List

suke ke?? :)

Saturday, February 25, 2012

miss u..

jujur..
aku sangat-sangat rindukan kamu..
entahlah,syaitan mana yang berjaya perdaya hati
untuk selalu merinduimu..
telah ku cuba tuk yakinkan hati 
bahawa engkau tidakku cinta
tidakku ku ingat,
namun,apakan daya
cintaku padamu terlalu ikhlas..
saat engkau tgglkan aku dulu,
aku pernah berdoa moga kita disatukan kembali
yang pasti,aku la orang yang paling bahagia jika saat itu ada

tapi percuma
aku umpama pungguk rindukan bulan
siapalah aku untuk mendampingimu..
aku sedar aku hanya pipit
dan engkau enggang
manakan bisa kita bergandingan bersama

percayalah wahai bulanku,
engkau sahaja yang bertakhta di hati ini
pintaku hanya ingin kau bahagia
dengan siapa jodohmu

Tuhan tolong aku juga jaga dia
Tuhan aku sayang dia
aku tak akan berhenti 
menemani dan menyayangimu
hingga matahari tak terbit nanti
bahkan bila aku mati
ku kan berdoa pada ILLAHI
untuk satukan kami 
di SYURGA nanti..
ameen~~


No comments: