My Blog List

suke ke?? :)

Thursday, June 14, 2012

aku yang gemuk

bila saya sudah gemuk..
saya akan malas segala2 nya..
1.malas bangun
2.malas mandi
3.malas berjalan2
4.malas lawalawa sampai dh jadi cam pontianak dah ni
5.negatif thinking..very sangat malas buat pape dah

dah jadi ank badak dah sekarang..uarhhhhhhhhhhh..
sedang mencari semangat untuk jadi seperti ini smula
masa ni berat aku dalam 50-60 kot..tapi tetap diet





den,untill now,aku masih mengenang kembali macam mane otak aku masa tu..camne aku leh control makan smpai leh jdi cam..xde la boncit cam sekrang..arghh..stress wei..
seee??how much i naik uollss..20 30 kg kot

super duper gemuk laaa..uiii

aih..xleh jadi camni ni..bapak giler gemuk wei..
xsangka lak jdi gemuk camni..
aku kan jenis x suka amek gamba..so bila amek gmba bru perasan diri dah jdi cam ank badak ni
argh..ngeri giler..
aduh..aku nak yg dulu!!
berilah aku semangat..~

No comments: