My Blog List

suke ke?? :)

Tuesday, March 20, 2012

happiest day ever

;)
mula mula aku nak senyum puas2 dulu
ok seperti yang aku ckp malam tdi
mmg hr ni ada morning tea ngan tuan haji
memang.memang betul pe yg aku sangkakan,
best! best sangat2..

yg xsngkanya,
aku dipilih utk berucap kat depan lak
apa lagi,
aku pon amek peluang la membebel sorang2 kat depan tuh
sape suh org giler cakap ni berucap?
memang banyak la nk kongsi ;)
aku tgk dorang semua gelak dengar aku komen
tuan haji tanya : fara, apa yg best masuk unit nih?
aku jawab : paling best, sbb selalu ada jamuan. makan free.
 bergema satu aras 8 tau.gelakkan aku..malu giler..haha..
aku tgk si dia kat belakang pon tersnyum..pergh..manis senyum ko..cair aku kat dpan ni..;)

yg sweet nyer korang, aku ngan si dia, makan semeja. hanya kami berdua..
pagi ni, ada 3 jenis nasik lemak. kerang rendang, telur mata n smbal udang
aku plih nasik lemak kerang..pastu si dia yg dh ambil nsik lemak telur mata boleh tukar kerang sbb nk sama ngan aku.haha..sweet x?
pastu kami makan smbil borak..aku tgk dia snyum je..haish..snyum kau racun tau tak!!
racun yg leh wat aku layu n angau lam angan angan aku  pasal kau je tau!
ishk! apsal ko hnsem sgt eh..ksian aku dah jatuh minat kat ko ni!

pe pon..hr ni best sgt gi keje..seperti yg diangankan malam semalam
jadinya, anganku sudah menjadi kenyataan
syabas fara!!
;)

2 comments:

Nurfalily Adha said...

untunglaaaaaaaaa !!!!

fara said...

HAHA..deki lah tu ;)